עיצוב די אנד די דיזיין

קבלן שיפוצים לדירה

זמן מרגש

בחרתם כבר צבע לקיר ואתם מתרגשים לקראת שיפוץ דירה? שיפוץ הוא באמת זמן מרגש ומלא הבטחה. הידיעה שיום אחד בקרוב, ניכנס לדירה שלנו ונראה אותה מחודשת, יפה ולפי טעמנו, מעוררת ומניעה אותנו לפעול ולהתחיל לשפץ.

רגע לפני, חשוב שנזכור שעבודת שיפוץ, הינה עבודה מקצועית המצריכה ידע, הכשרה וניסיון. האדם הנכון לנהל את עבודת השיפוץ ,הוא קבלן שיפוץ לדירה שלנו. הקבלן מטרתו ותפקידו הן לדאוג שהשיפוץ שלנו ייצא כמו שדמיינו, בלו"ז שקבענו ובתקציב שהגדרנו.

בהצלחה בשיפוץ!

אז נכון שלפעמים בא לנו לחסוך ולקחת את אנשי המקצוע בעצמנו, אך חשבו, זה שווה לכם את ההתעסקות? קבלן שיפוצים לדירה שלנו יתן לנו את האפשרות להתעסק בדברים החשובים – בחירת צבעים ועיצובים ולא בעבודה מול ספקים שאנחנו לא מכירים. בהצלחה בשיפוץ!

קבלן שיפוצים לדירה

קבלן שיפוצים לדירה שלכם

בוחרים בקבלן בעל ניסיון בעבודות בבניין

 

ההבדלים בין קבלנים שיש להם ניסיון רק בעבודה בבתים פרטיים, לעומת קבלנים שמנוסים בעבודות בניה גם בתוך בניין מאוכלס, הם משמעותיים בחוויית הבניה שלכם ושל השכנים שלכם. אנו נפרט לכם מספר נקודות חשובות בנוגע להבדלים בין שיפוץ בדירה, לעומת שיפוץ בבית פרטי.

 

מתחשבים בשכנים בעבודות שיפוץ

  • הובלת והעלאת חומרי בניין – כאשר מבצעים עבודות בניה, מכורח המציאות צריכים להביא אל הדירה שלכם חומרי בניין מסוגים שונים. קבלן מנוסה, יידע להוביל ולהעלות את החומרים לדירה שלכם במינימום הפרעה לשכנים, במינימום לכלוך כל הסביבה ובהתחשבות בכם, בבניין שלכם ובשכנים שלכם
  • עבודות בנייה – בנייה זה דבר מלכלכך ומרעיש, אי אפשר להתחמק מזה. אך יש הבדל משמעותי בביצוע עבודות בנייה בבית ריק שעומד בפני עצמו, לבין ביצוע עבודות בנייה בדירה בתוך בניין. קבלן רציני ומנוסה, עם ניסיון ספציפי בעבודות בנייה בדירות מגורים בתוך בניין מאוכלס, ידע לבצע את העבודות בצורה נכונה, עם מינימום השפעה על הסביבה
שלח מייל
phone
חיוג מהיר
דילוג לתוכן