עיצוב די אנד די דיזיין

קבלן שיפוצים בכפר סבא

כמה יעלה שיפוץ בדירה בכפר סבא?

הכל תלוי בכם ובקבלן השיפוצים בכפר סבא שתבחרו

 

אנחנו בטוחים, שכבר הזהירו אתכם שבעבודות שיפוץ, תמיד חורגים מהתקציב ולכן, שתיערכו לכך שאתם הולכים לחרוג בלפחות 20% מהתקציב שתכננתם והכנתם לכם ובהתאם לכך, חשוב שתיערכו כלכלת. האם זה בהכרח נכון? אנחנו אומרים שלא!

קבלן שיפוצים בכפר סבא

קבלן שיפוצים בכפר סבא מקצועי עומד בתקציב שלכם

20% חריגה מהתקציב זאת חריגה מאוד משמעותית ולא כל שיפוץ חייב להסתיים בחריגה לא של כסך ולא של זמן השיפוץ שנקבע מראש ובטח שלא ב-20% (אלא אם מחליטים להרחיב את השיפוץ במהלכו או להוסיף דברים שלא תוכננו או נאמרו מראש בתיאום עם הקבלן). לפני כל שיפוץ של בית או של דירה, חשוב לערוך הסכם עבודה עם קבלן שיפוצים הכולל חריגה, כלומר קבלן השיפוצים יכול לחרוג בין 7%-3% מהתקציב שניתן לו. הסעיף הזה נפוץ מאוד בחוזים כי שיפוץ הוא עניין דינמי וצרכים שלא ידענו עליהם קודם עשויים לצוץ. לכן חשוב לכלול את הסעיף הזה בכל הסכם עבודה. הדבר נכון גם לסעיף עמידה בלוח זמנים ופיצוי בגין חריגה.

איך משפצים בלי לריב עם השכנים?

עבודות שיפוץ בבניין, יכולות להיות כאב ראש גדול מאוד גם למשפץ וגם לשכנים. איך נמנעים מחיכוכים מיותרים? פשוט מתחשבים!

אנו גרים בעיר בה ישנן משפחות רבות, כך שהרעש יכול להיות מאוד משמעותי לשכנים. לכן, כשאנו באים לבחור מתוך מגוון קבלני שיפוצים בכפר סבא, העיר שלנו, נוודא כי הקבלן בו בחרנו עבד בעבר בבנייני דירות ועשה עבודות שיפוצים בכפר סבא. הוא מכיר את הרגישות הנדרשת וידע להתנהל בהתאם.

וכמובן, לא נשכח לפני בחירת קבלן שיפוצים בכפר סבא

נבדוק מול קבלני שיפוצים בכפר סבא שבחרנו לאחר המלצות ובירורים, שהם מבינים שיצטרכו לומר לנו באיזה יום ושעה מתחיל השיפוץ ונדאג לתלות שלט בבניין במקום שיראו אותו הכולל התנצלות מראש ומסגרת זמנים.

שלח מייל
phone
חיוג מהיר
דילוג לתוכן